نوشته شده توسط : علی رسولی

اتفاق بزرگی که در چند وقت اخیر شاهد آن بودیم افزایش قیمت خودرو بوده است. این افزایش قیمت‌ها در سال 97 در بعضی از ماشین‌ها حتی تا 3 برابر بوده است. این موضوع از این جهت نگران‌کننده است که قدرت خرید ما کمتر شده است و شاید به این زودی‌ها دیگر نتوانیم ماشین خودمان را تعویض کنیم. یک نگرانی دیگری که این موضوع دارد و شاید از نگرانی قبلی مهم‌تر باشد این است که موقع تصادف‌ها و بروز خسارت هم ضرر مالی بیشتری نسبت به قبل وارد می‌شود. یعنی اگر پارسال در یک تصادف 5 میلیون تومان ماشینمان خسارت می‌خورد امسال در همان تصادف بیش از 10 میلیون تومان خسارت مالی وارد می‌شود.

با این اوصاف در درجه اول مراقب باشید تا حد امکان تصادف نکنید؛ اما از آنجایی که حادثه اجتناب‌ناپذیر است و شاید بعضی وقت‌ها شما مقصر نباشید بنابراین علاوه بر احتیاط، باید برای زمان حادثه هم چاره‌ای اندیشید. در ادامه می‌خواهیم بیمه بدنه را به شما معرفی کنیم و ببینیم در این بیمه با پرداخت چقدر حق بیمه می‌توانیم در برابر حوادث، ماشین خود را بیمه کنیم.

چیزی که اینجا مهم است این است که آیا قیمت بیمه بدنه  نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد به‌صرفه است و خدمات این بیمه ما را مجاب به خرید می‌کند یا نه. پوشش‌ها و خدماتی که این بیمه ارائه می‌کند عبارت است از:

جبران خسارت ناشی از تصادف (با جسم ثابت و متحرک)
آتش‌سوزی یا انفجار ناشی از حادثه
سرقت کلی خودرو

پس بیمه بدنه در برابر تصادفی که مقصرش شما باشید، سرقت ماشین و آتش‌سوزی و انفجار ناشی از حادثه جبران خسارت می‌کند. بنابراین با داشتن بیمه شخص ثالث و بدنه دیگر لازم نیست نگران تصادف و خسارت باشیم. این 2 بیمه در برابر تمام خسارت‌ها و تصادف‌ها، چه شما مقصر باشید چه زیان‌دیده، جبران می‌کنند.

نحوه محاسبه بیمه بدنه

استعلام بیمه با پلاک ماشین





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: