بهترین بیمه مسافرتی کدام است؟
نوشته شده توسط : علی رسولی

در حال حاضر بیمه‌نامه مسافرتی سامان کامل‌ترین پوشش‌ها را دارد و علاوه بر پوشش‌های اصلی، پوشش‌های ویژه‌ای همچون جبران هزینه‌های کنسلی سفر، پرداخت خسارات ناشی از سرقت موبایل، تبلت و لپتاپ در طول مدت سفر و همچنین بیمه سرقت و حوادث منزل در طول مدت سفر را به بیمه‌گزار ارایه می‌دهد.

بیمه مسافرتی را می‌توان از طریق مراجعه به نمایندگی‌ها تهیه کرد اما در این روش بیمه‌گزار به راحتی نمی‌تواند از شرایط و قیمت همه شرکت‌های بیمه استعلام بگیرد و بهترین بیمه را سفارش دهد. برای این که بتوانید از جزییات بیمه‌نامه مطلع شوید و بیمه‎نامه را با آگاهی سفارش دهید روش ساده‌تری وجود دارد. خرید اینترنتی بیمه مسافرتی به شما کمک می‌کند شرایط بیمه‌ را بین شرکت‌های گوناگون مقایسه کرده و بیمه مناسب را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب و خریداری کرد.

در حال حاضر می‌توانید خرید اینترنتی بیمه مسافرتی سامان، ایران و... را از طریق بیمیتو انجام دهید. بعضی از شرکت‌های بیمه امکان صدور در لحظه بیمه مسافرتی را فراهم کرده‌اند. با استفاده از بیمیتو می‌توانید شرکت‌هایی که چنین قابلیتی دارند را مشاهده کنید و در مواقعی که عجله دارید بیمه‌نامه را در لحظه تهیه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: